Az Omnichannel, azaz magyarul „több csatorna”, stratégia a több elosztási csatorna összekapcsolása egy rendszerben. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy az ügyfelek pl. az egyik csatornán feladhatják a megrendelést, átvehetik az árut egy másikon, és visszaküldhetik egy harmadikon. Ma már ezt a kényelmet várják el a vásárlók a kereskedelemben.
Az Omnichannel rendszer alapja egy integrált rendszer, amely kezeli a megrendeléseket és a raktárkészletet, amely minden folyamatot felügyelni és hatékonnyá tenni. A logisztikusok számára igazi kihívás, ahol a raktár hibátlan működése központi szerepet játszik. Automatizált raktártechnika nélkül megoldhatatlan.
Az egyik legnagyobb kihívás az online és offline ügyfelek kezelésének összehangolása, annak nyomon követése, hogy pontosan hogyan alakul a készlet a hagyományos üzletekben és a raktárakban. A naprakész információkat automatizált raktárkezelő szoftver segíti rendszerezni.
Többcsatornás értékesítés esetén nagy hangsúlyt kell fektetni a hatékonyságra, hiszen rendkívül bonyolulttá válik a megrendelések teljesítése, visszáruk és készletek kezelése. Integrált logisztikai rendszer nem csak az összetett adatkör átlátható kezelését biztosítja, de a raktárban a leghatékonyabb útvonalakra is tesz javaslatot.
Az Omnichannel lehetővé teszi, hogy egységesítsük a kereskedelmi folyamatokat, gondoljunk akár az egyforma akciókra vagy az egységes ügyfélkommunikációra, amely a márka iránti bizalmat építi.
A Logi-Store által forgalmazott raktárrendszerekhez modern és integrálható raktárkezelő szoftverek érhetők el, hogy a vásárlók bármely platformon kívánják megrendelni és átvenni a termékeket, a lehető leggyorsabb és legszínvonalasabb szolgáltatást kapják.
Örömmel jelentjük be, hogy egy újabb, nagy múltú vállalatcsoport választott minket egy magyarországi giga projektjéhez.
BővebbenEUR raklap kompatibilis klasszikus ládák sárga és piros színben is!
Bővebben